Bring On the Bling
After recovering from meningitis, Amy's daughter wants a gown that reveals her fun side. With an unlimited budget, Helen's a woman who usually gets what she wants. A life-saving bone marrow transplant means Bethany can finally focus on her gorgeous gown.