A Break with Tradition
Brides Lisa-Jo and Vicky are breaking with tradition by helping each other find their dream dresses. Meanwhile, Danielle is looking for a gown to match her vintage vibe, and Francine's whirlwind romance has thrown her into a last-minute panic.