The Godfather of the Bride II
Remember when MTV used to actually be about music? The MTV logo does, and it's out for revenge. The Robot Chicken Nerd dreams of hanging out with Michael Knight from "Knight Rider." Later, a bunch of Spocks gather for a surprise party.