Adultizzle Swizzle
It's "Alien vs. Predator" on the battleground of love in a special episode of "First Date." See what the future holds in "Carousel of Tomorrow." Popeye experiences a world without his hamburger-leeching friend in "It's a Wimpy-Filled Life."