Den of Vibes
Carmeon Hamilton transforms a couple's 1970s den and 1980s-style kitchen into updated spaces for decompression. With a modest budget and her signature rental renovation hacks, Carmeon takes on a galley kitchen, wood-paneling and an old stereo console.