Murder Without Motive
After a ten-year investigation, police suddenly charge Russell Holbrook with the murder of Melissa Howard. Russell vigorously proclaims his innocence, but the jury doesn't buy it. His daughter hopes Chris Anderson and Fatima Silva will believe her dad.