My Last Pool Was An Iron Tub
A ranch family in Palm Desert, CA, is finally ready to build the desert oasis they've wanted for 20 years. Mike and Jim build a backyard paradise that includes waterfalls, a natural boulder spillway and a hidden waterslide.