The Phantom and the Electric Way
Though his heart is in the past, Jason's mind always looks to the future. While he explores the two, Jason embarks on a new adventure -- rebuilding a 1920s Rolls Royce Phantom with an electric motor and reimagining a 1910s board track racer as an e-bike.