Granny is Inked and Ami is Angry!
The shop has 100 angry customers when Tim Hendricks doesn't show up for his guest spot. Can these guys handle it, and will Ami have to fire someone? Tommy has to be very careful when an octogenarian comes in for her first tattoo.