Crossbow and a Cross To Bear
Desperate for food, Gwen and Sarah lead the charge to build a crossbow in the bush while Ryan feels the pressure to provide. When new wildlife moves into his camp, Bulent is pushed to the edge. Medics remove a survivalist from the challenge.