Gypsy Sisters Bridal Brawl
The Stanley family returns and Nukkie is engaged to a gorger. However, there will be war if Mellie and Annie crash her bridal shower. When Jewel chooses a fellow gypsy, her former suitor hatches a bold plan to win her back.