Rotting Dresses and Candy Messes
Teen Maquayla can't wait to wear her dream wedding gown, but disaster strikes when a dead dress arrives! Mom plans to use Yazzie's Sweet 16 party to marry her off, but it's war when her gorger boyfriend makes an appearance.