Gypsy Jinxes and Wedding Hijinks
Sisters Brittany and Kalynn plan to wed their gorger fiances in a Gypsy-style double wedding, but their big day may be put on hold when a jealous sister-in-law threatens to start a war. Later, a superstitious couple is convinced their wedding is cursed.