The Muck Bowl Murder
In 2008, someone guns down Pahokee High School's star football player, Norman "Pooh" Griffith, outside a homecoming dance in Belle Glade, Florida, home to Pahokee's biggest football rivals. The investigation reveals the ultimate betrayal.