Blind Love
Thirty-one-year-old, Gabriel Montanez is found shot in a liquor store parking lot in Kalamazoo, Michigan. Two men in hooded sweatshirts are seen fleeing from the scene. Police then make a shocking discovery that leads to the truth behind the homicide.