Treasure Hunt
Fizz wants to trap Magoo. While Weasel captures Mr. Cat and sends him off to a far-off destination, Fizz demands a ransom from Magoo, sending him an anonymous letter with a meeting-point. But Magoo mistakes the letter for a treasure map.