Cave Dragon of Arkansas
Ozarks locals report frightening encounters with a mysterious, dragon-like, cave-dwelling beast. Believed to be the legendary Gowrow, the team conducts their most ambitious hunt yet -- above and underground -- and makes a fascinating discovery.