Why Do We Have to Move?
After accepting a job in St. Petersburg, Jen, Bill and the kids travel to Florida to find a perfect new home. But with a list of specific needs and 2 curious kids, house hunting isn't easy. Then the family grabs a sweet treat to celebrate Jen's birthday.