I'm a Little Boss
Jen's nephew is getting baptized and Jen and Bill have been chosen to be Godparents. The Kleins head to Charlotte for baby Nathan's baptism and Will and Zoey surprise their uncle with a homemade birthday cake --taste tested and baked with lots of love.