Stairway to Heaven
As Marty recovers from a bad fall, the Raneys scramble against the oncoming winter to finish cabin walls and build a staircase from an ancient family spruce. Matt leads a last-ditch moose hunt pivotal to keeping them stocked with meat through spring.