Death to Tyrants
The team reopens the file on the Surratt Tavern, where John Wilkes Booth hid after fatally shooting Abraham Lincoln in 1865. Tapes from the case reveal Hans' medium channeling "a madman in the family" who shares the name of the infamous assassin.