Icons Only
After planning a much-needed trip to Las Vegas, a crafty Harley devises a way to fit in at the evilest hotel on the Strip as Ivy obsesses over tickets for Clayface's hot new show. Meanwhile, King Shark and Tabitha also visit Vegas for their babymoon.