Frozen Chokehold
Only days into the winter mining season, a regulator freeze up cuts off Shawn's air supply. Emily negotiates with Mr. Gold for season-saving coordinates. Vernon returns to the ice with an eye to buy Claim 16. The Kellys get on some gold.