The Elephant’s Trunk
Peter endures high-stakes, complex surgery to try to rebuild his nose, after he lost it to cancer. Surgeons battle to reattach Jack’s jaw and save his teeth after an e-scooter crash. And, prosthetist Nigel helps a schoolgirl who was born without an ear.