Off-Road Romper and Bespoke's Cushy Caravan
Germany's Unicat builds their largest expedition vehicle, and a vintage Airstream motor home becomes a hot rod in Colorado. A plain Mercedes Sprinter is transformed into a luxury van with a custom bed.