"I'm Gonna Die on This Mountain"
A perilous bridge crossing exposes how far Mickey is willing to go for good film footage before the team heads deep into the Eastern Andes. Mickey claims to have sent a team member who broke down back to civilization, but no one's seen or heard from him.