Brothers in Hate
David and Bryan Freeman grew up as devout Jehovah's Witnesses in Pennsylvania, but as teens, the two brothers abandoned their religion and joined a Neo-Nazi group focused on violence and hate. Their parents try to intervene, but it may be too late.