Curse of the Carnivore
Clayton Phipps and his team prepare to flip a 20,000-pound carnivore fossil out of the earth and onto a flatbed to get it to the lab for analysis. Meanwhile, Mike Harris hunts for a duckbill skull and Jared Hudson uncovers an ancient reptile.