No Mercy
Tempers flare aboard the Wizard and the Northwestern, and the Time Bandit has a dangerous electrical short. On the Cornelia Marie, Phil's health deteriorates. The Early Dawn runs headlong into high seas when its greenhorn falls asleep at the wheel.