First Impressions and Last Chances
Darcey and Stacey's post-lockdown reunion with friends doesn't go as planned when Florian finally comes clean about his ultimate betrayal. Meanwhile, Georgi's introduction to the Silva clan hits a snag when it's revealed that he's still married.