Kyle MacLachlan's Damn Fine Surprise
Kyle MacLachlan asks Jonathan and Drew to help him surprise the woman who has been an integral part of his family's lives. He wants to use her attached garage to create an extension of her home, creating a stunning multi-purpose flex space.