Jennifer Jason Leigh's Surprise
Jennifer Jason Leigh calls on Jonathan and Drew to sneak a home makeover for a longtime family friend. She's as selfless as they come and finds it hard to receive gifts, so Jennifer takes the reins to surprise her with a chic refresh to her living spaces.