Anthony Anderson's Ultimate Thank You
Anthony Anderson wants to give back to his selfless brother, Derrick, who has been busy working the front lines in the ER during the pandemic. Jonathan and Drew join Anthony in turning his brother's dated house into the modern space his family deserves.