Rebel Wilson's Surprise Outdoor Oasis
Rebel Wilson's newly married hairstylist and best friend spent her savings to buy a home, leaving the couple with barely any money to renovate the backyard. Rebel works with Drew and Jonathan to turn the arid space into an oasis.