Museum, Mistakes and Mother Mary
The Carlo's team heads to a museum for a prehistoric mammal cake. A Sweet 16 is more work than anyone planned on, and Frankie makes and decorates a cake all by himself for a very hard to please client -- his cousin, Mary!