Extra Spaces Showdown
Jonathan and Drew compete with multiple indoor spaces as they race to the big finale. Egypt Sherrod and Mike Jackson stop by to judge and award the winner with a once-in-a-lifetime chance to cruise in the car of their choice from the Petersen Auto Museum.