The departures of the offended members and the arrival of new ones change the group once again. Even though the new people and new tools help the work go faster than ever the joy doesn’t last long: a mysterious act of sabotage generates new conflicts.
14 people, one goal: the big cash prize. To win the money they need to build a 250 m bridge together, without modern tools. But only one can win.