Panama: Beef Lungs and Love Potions
Andrew heads to Panama City, one of the world's crossroads. He feasts on chicken foot souse and iguana meat and eggs, hits the street for beef lung and aphrodisiac smoothies and noshes on Chinese-Panamanian Kosher cheese.