The New Decas
Bobby Axelrod reaches a major milestone. Chuck struggles to get his bearings, and he and Wendy navigate a new normal. Tensions are high at Axe Cap now that Taylor Mason is back. Axe faces off against new rival Mike Prince. Taylor wrestles a decision.