Kids, Baby Mamas and Valeria
In North Carolina, John and Kay apprehend Richard, who has nine kids and multiple angry baby mamas. In Minnesota, Reggie and Garrett fail to make an arrest. In Memphis, Tony and Harvey bring in Valeria, a podcaster who loves giving unsolicited advice.