The Biker & His Bride
Laurie Bursey spent her life searching for happiness. After two marriages and three children, she thinks she finally found it in southern trucker Kurt Bird. But a violent abuser lurks behind Kurt’s bad-boy swagger, and happiness soon becomes fear.