Skilken, SS Yankee, Green Cay
From a private waterpark in Ohio to a tech-tycoon's private Caribbean paradise and a houseboat with all the luxuries of a landlocked mansion, Rebecca Budig explores some of the world's most amazing homes where the theme is water.