Alex vs Hawaii
Eric Adjepong invites three chefs from Hawaii to take on Alex Guarnaschelli in a competition celebrating the uniqueness of Hawaiian food. They'll have to impress judges Roy Yamaguchi and Sheldon Simeon to beat Chef Alex and claim their prize.