Naya Safar
Johny worries Chloe isn't ready for life in Aruba. Madelein blocks Luke days before his move to Colombia. Tensions are high as Anthony and Manon board their flight. Greta is annoyed that Matthew hasn't found a place yet. Jenny and Sumit haggle for a deal.