One Crazy Summer
A major disagreement threatens Statler and Dempsey's relationship. Riley receives shocking news. Nicola proposes. Razvan is not sure his relationship with Amanda can be fixed. Cleo worries about Christian's commitment. Jasmine's visa interview goes awry.