False Starts and False Promises
Gino worries that Jasmine is materialistic and has a bad temper. Memphis isn't pleased with Hamza's performance in the bedroom. Johnny's family worries about him going to the US. Ximena tells Mike a big secret. Alina wants a commitment from Caleb.