Indecent Proposal
Kalani and Asuelu face marital problems while trying to move from Utah. Ron offers Brandon and Julia a big solution to their small apartment woes. Cortney has an awkward first date at an animal safari. Tom hopes to seal his future with girlfriend Mariah.