Sexo, Mentiras y Muerte en São Paulo
Daniel Corrêa Freitas, the former midfielder of the Brazilian national team, is found naked, decapitated and with signs of torture in a pine forest. This chapter looks into this perverse killing committed by wealthy businessman Edison Brittes.