Thinking With Her Vajayjay
Tammy's skin removal surgery is still up in the air as she struggles to kick bad habits. Amy's got a new roommate and a new man. Chris' plays referee between Brittany and their new neighbor, Tammy. All the while, Tammy is keeping a secret from her family.