Wild Roots
When 12-year-old Niki finds out that her father is in town after being released from prison, she disobeys her grandmother's objections and meets him.
When 12-year-old Niki finds out that her father is in town after being released from prison, she disobeys her grandmother's objections and meets him in secret. The reunion prompts Tibor to face his past and the responsibilities of being a real father.